Jeg lever!

Standard

Men det har åbenbart lidt udsigter med at komme på nettet fra min egen computer. Men Brians kører fint, så jeg må jo snylte lidt på hans.

Men vi er flyttet og jeg elsker vores hus. Det har dog været nogle hårde dage. Især mens vi har haft både lejligheden og huset. Men mine forældre kom som frelsende engle og hjalp til med at få orden på den gamle lejlighed. Det kan jeg slet ikke takke dem nok for. Deres julegave skal vist være ekstra stor i år.

Vi er alle faldet godt til i vores nye omgivelser. Mathilde sover nu hele natten i sin egen seng. Det er bare dejligt at have Brian tilbage i soveværelset. Han har arbejdet så hårdt at han ikke længere kan holde sine bukser oppe mere. Men nu er det meste vist også samlet og så kan vi slappe lidt mere af.

Det er slet ikke så skidt at være husejer :O)

4 responses »

  1. Det er dejligt i er kommet på plads “næsten”, for din pc kan ikke komme på nettet, efter min mening så er alt først klar når du kan dette ;-).

    Dejligt med hjælp fra forældrene, nu har du afsløret hvad du gør, mit forslag kunne være at det var dig der inviterer til juleaften, ved ikke om du har holdt denne aften før. Jeg kan bare fortælle, jeg glæder mig som et lille barn til at en af mine børn overtager tjansen 😉

    Fortsat god arbejdslyst i nye omgivelser.

Skriv et svar

