Skønhedssøvn

Standard

Det er ikke meget jeg får skrevet om min søvnapnø. Det er fordi, jeg selv synes det går helt fantastisk. Brian derimod mener ikke det går så fint igen. Han siger at jeg piver, øffer, klynker og griner mig gennem hver nat.

Derudover, er mit aktivitetsniaveu ret højt. Arme og ben går som trommestikker. Så det kunne da godt være at jeg skulle en tur omkring øre-næse-halslægen igen. Måske er min C-papmaskine defekt? Ellers har jeg bare nogle helt fantastiske drømme :O)))

Bare jeg kunne se mig selv når jeg sover…

One response »

  1. Jeg kan da filme lidt når jeg kommer over og besøger jer.. Du vil kunne se det på youtube.. Hehe Har vist også engang optaget noget skønsang der kan lægges i baggrunden.. 😉

Skriv et svar

