Have haves

Standard

Nu er jeg jo så blevet sådan en med have. Og med haven følger der jo nogle forventninger om pasning og pleje.

Indtil nu har vi ikke behøvet at gøre det helt store. Haven har bare været én stor jordbunke. Men nu er der kommet andre boller på suppen, eller måske andre sten. For nu har vi fået anlagt indkørsel. Det er simpelthen bare skønno. Så regner jeg helt bestemt med at jeg nu slipper for at have gult stabilgrus i min baggang og på mine møbler.

Men hvad værre er, vi er nødt til at anskaffe en kost og et skuflejern. Og en skovl er vi nok også snart indehavere af.

Men jeg glæder mig faktisk til at tage det i brug. Måske er der en havefreak gemt inde i mig?

Skriv et svar

