Tillykke, store smukke pige

Standard

Husets pre-teen fylder rundt i dag. 10 år. Hun har hele dagen i går gået og sagt: “Ej, mor er det ikke helt vildt at tænke på at i morgen er det 10 år siden du blev skåret op og jeg kom ud”?

Jo, det er vildt at tænke på. Når jeg tænker tilbage, kan jeg næsten ikke helt få det til at passe med 10 år. Jeg husker stadig hvordan hun lignede Snøvsen, da hun blev født. Jeg kan tydeligt huske da hun kom hjem fra sygehuset. Hendes fødselsdage kan jeg også meget tydeligt huske. Masser af mennesker stuvret sammen i en lille lejlighed. Masser af kærlighed rettet i mod det lille væsen, som alle vi kendte, altid tænkte på, når der var kvindehåndbold og Tonje Kjærgård stod på stregen.

Nu er der lidt mere ro over tilværelsen. Mange af de som øsede deres kærlighed til mit lille pigebarn, bor nu langt væk. Det er okay -de er i vores hjerter.

Mon ikke de skænker dig en tanke i morgen? Det tror jeg min elskede datter…

One response »

  1. Hej søde Tonjes mor
    Hils hende fra os I ballerup City og ønsk tillykke med fødselsdagen.

    Hilsen fra Den frække Emil, Silas med den bare ende, gemt under trappe-vennen Lucas og Susan busan

Skriv et svar

