Langt mellem snapsene

Standard

Det går ikke for godt med at få opdateret her på bloggen. Sandt at sige, er der lidt langt mellem snapsene. Det er ikke fordi jeg ikke oplever noget ude i den virkelige verden. Det vil ligesom bare ikke ud gennem pølsefingerne når jeg sidder ved tasterne.

Ellers strikker jeg så fingerne bløder (næsten). Denne her model har jeg solgt mit hjerte til. Garnet er lækker tyk Eskimo fra Garnstudio. Jeg strikker i samme farve som billedet. Den kommer til at hænge på mig! Uhm…

3 responses »

  1. Hvad pind strikker du på?
    Glæder mig til at se det færdige resultat.

    Jeg synes også, at jeg er lidt mere tavs end ellers, men der er bare så meget andet lige p.t.
    Mon ikke det bare kommer på et andet tidspunkt?

Skriv et svar

