Rationering

Standard

Ja, jeg er nødt til at rationere mit strikkeri, for min grandame er løbet tør for min grå Eskimo. Så jeg gik slukøret fra butikken med hendes tre sidste nøgler. Hun får dog nye forsyninger sidst i næste uge. Det er bare det, at nu har jeg taget hul på det sidste af de tre nøgler. Hvad skal mine fingre så få tiden til at gå med?

Indtil videre har jeg ryddet op i bilen og lagt tøj sammen, beundret min kommende græsplæne, som åbenbart gror bedst på skældsord og onde blikke… Nu skal jeg vist til strikke et par pinde mere.

One response »

  1. Håber du har taget højde for – du ikke skal bruge et nøgle ekstra til det arbejde du har gang i……

    Jeg fabler stadig over hvad jeg kan finde på efter jeg måtte ligge strikkepindene til side. Mine hænder og arme kan desværre ikke strikke mere… Jeg læser, mangler bare noget andet…

Skriv et svar

