Dagens dont

Standard

Nå ja, mit Eskimogarn slap hurtigt op, så nu må jeg vente til der kommer nyt. I stedet er der kommet et par luffer på pindende. De skal filtes.

En ny uge truer. Det er en af de lange, hvor jeg først har fri kl. 16.30. Det betyder så at jeg har relativt god tid om morgenen. Men alligevel synes morgenen at forsvinde mellem hænderne på mig. Tonje hader denne uge, for så er der ikke noget lift til skolen om morgenen. det magelige barn.

Mit yngste barn sidder her ved siden af og synger “Jeg ved en lærkerede”, det er så sødt. Hun er vist i rimeligt humør i dag.

Nå jeg må løbe, skal lige se om hele huset er ved at blæse sammen om ørene på mig…

Skriv et svar

