Den forsømte blog

Standard

Ja, det er så min jeg taler om. Jeg får ikke skrevet og yada, yada…. Men jeg har været syg og sløj i dag. Men jeg er vist klar til job i morgen. Det hjalp gevaldigt at sove til kl. 11.30.

Så talte jeg med manden. Han havde glemt at han skulle bestille billetter til Dansk melodi grand prix i dag. Men det kunne jeg godt klare. Men det var mange til at tage stilling til. Skulle det være med eller uden buffet? med eller uden drikns-kit? Eller ville jeg også have nattefesten med for 50.000? Jeg endte op med Buffet og DMGP.

Nu var jeg så lige igang med dankortet, så jeg fik også lige købt mandens julegave. Desuden blev det til lidt mere garn. Noget Eskimo, så min trøje kan blive færdig. Den er ærmeløs lige nu. Desuden også noget Alpaca, der skal forvandles til en barselsgave til vores nye lille kusine, som vil glæder os til at se til Marts. Jeg kan dog ikke afsløre noget om hvad jeg skal lave med Alpacaen, for den kommende far læser med her af og til… Men sig mig, er det kun mig, der syntes at garn er røvhammerende dyrt? Eller er det fordi jeg ikke fatter at finde billigere garnalternativer?

En kommentar »

  1. Garn er dyrt. En gang kunne det betale sig at strikke for at spare penge, sådan har det ikke været længe. I dag er det en hobby.
    Du kan bestemt være heldig at finde godt garn til billige penge, men indimellem synes jeg, at der er langt mellem snapsene 🙂

Skriv en kommentar