Det blev en dejlig jul

Standard

Men der manglede dog noget. Min store dejlige pige. Det er første gang vi har holdt hjemme hos og selv, uden hun har været med. Men hun kommer på søndag og vi glæder os til at få hende hjem.

Aftenen i går fik rigtig fint. Vi var 11 rundt om bordet. På bordet var der tre ænder en steg og medister. Det der med medister hører sig simpelt hen til i min jul. Måske fordi jeg ikke spiser and.

Vi blev behørigt begavet. Mathilde fik en masse af de ting som larmer. Men hun hyggede sig rigtig med alle sine sager og viste hver eneste pakke stor opmærksomhed. Hver gang en ny gave var pakket ud, sagde hun:”Ih mor, var det ikke lige det jeg ønskede mig?”

Jeg selv fik gavekort til tøj, forrådsglas, en bordlighter og lyseslukker, samt en vase, der dog skal byttes da damen i butikke havde givet min mor den forkerte. Af manden min, samt pigerne fik jeg skjortekjole og et lækkert tørklæde.

Kl. 23.45 var vi alle godt brugte og vi kunne gå til ro. det var bare en dejlig aften.

Skriv et svar

