En tur i haven

Standard

Måske kan man dårligt kalde det vi har for en have. Det er et område afgrænset af nogle pinde, der skal gå for at være en hæk. Derudover kan man spotte et lysegrønt flor, der gerne skulle ende med at blive en græsplæne. Der er meget sumpet derude, så man kan slet ikke gå på det endnu. Men jeg fik dog lige hakket omkring hækken. Jeg kunne nemlig se at mange af græsfrøene var blæst hen og havde lagt sig rundt om planterne. Den slag tolereres ikke på min matrikkel og derfor håber jeg at en tidlig indsats kan gøret livet som hækplante nemmere.

Så har vi endelig købt bil. Vi skla hente den på tirsdag. Det er svært at vente. Der bliver plads til hele familien + det løse. Heldigvis skal vi ikke tænke på om der nu er plads til barnevogn og den slags. Det gør det  altså noget nemmere. Vi var ikke helt enige om farven, men jeg gav mig til sidst.

Nu venter jeg bare på tirsdag :O)

2 responses »

Skriv et svar

