En eftermiddag i helvede

Standard

Mathilde havde en legeaftale i dag. (fordi jeg havde glemt det i går´*flov*) Så resten af os besluttede at køre en tur i Bilka. Det gik også meget godt. Men så begyndte jeg at blive lækkersulten og mine øjne åd alt hvad jeg kom i nærheden af. Da vi stod i kø, gik det desværre ud over mit eget barn – bare rolig jeg åd hende ikke :O)

Men Tonje er en hængeplante og det kunne jeg ikke lige klare der. Med koldsved og en ægtemand, der mente at jeg skulle rose ham for ikke at spise sukker hele dagen. Hallelujah.. Godt klaret mand! Så de fik begge besked på at gå af h….. til. Det hjalp at flippe lidt ud.

Pigerne ved godt at jeg skal opereres. De ved i særdeleshed godt at jeg ikke må få sukker. Jeg prøver at forklare at når jeg bliver sur, er det ikke deres skyld, men fordi jeg er ked af at jeg ikke længere må spise så meget.

I før sagde Mathilde: “Må jeg tage en is?” Mig: “Nej, du har lige spist”. Mathilde: “Jamen jeg har altså ikke sukkersyge”.

Men jeg holdt dog fast på mit nej -sukkersyge eller ej!

3 responses »

  1. Jeg så dig ikke – altså i Bilka 😉 – Jeg hørte ingen der var ved at gå sukkerkold… Jeg stod også i kø meget længe.

    Nu er der gået 3 døgn ikk´? – Nyd hvert øjeblik der er overstået, det er stærkt gået.

  2. Arh… Det er sq da ik dig der skal rose Brian det må sq være omvendt..
    Vær nu glad selvom det kan være lidt svært i denne situation, men nu er din 3. dag ovre og du vil langsomt få det bedre og du har jo en gulerod at gå efter. Jeg syntes du klare det helt fantastisk, og jeg vil om nødvendigt ringe til dig hver dag og bakke dig op.. :O) Og så må ham Brian der sq til at rose dig og bakke dig lidt op… :O) Og tilsidst vil jeg bare lige sig… HVOR ER JEG GLAD FOR DU IK SPISTE TONJE heh…. ;O) Kunne lige have set overskrifterne i BT & Ekstrabladet i morgen!!!!!!

  3. Det der sukkermonster, det er er rædselsfuldt og btw en typisk mandeting, if I may say so at skulle roses på et rigtig ubelejligt tidspunkt.

    Jeg synes, at du er sej og jeg synes fandeme, at det er pisse flot, at du så ærligt deler her. Tak.

Skriv et svar

