Mor bjørn

Standard

Jeg var hos lægen i dag for at få målt blodtryk og blive vejet. Jeg har nu tabt 3,8 kg. Mit blodtryk var ikke højt oppe ved lægen. Hun målte det på den gammeldags facon hvor i mod at de brugte et elektronisk på eira. Jeg tror måske at det på eira ikke har siddet helt ordentligt, for det var ved at klemme armen af mig.

De sidste to dage, har jeg været lidt trist og tung i sindet.  Jeg vil bare gerne gemme mig og komme frem, når det hele så lidt lysere ud. Man skulle være en bjørn, skulle man :O) De sover hele vinteren og vejer kun det halve når de vågner igen.

Jeg venter på brev fra eira med besked om hvilke vitaminer jeg skal tage her i tiden op til. Men jeg har ikke set noget brev endnu. Men ellers må jeg lige sende dem en mail. Jeg er blevet formidlet kontakt til en der er blevet opereret for noget tid siden. Hun anbefalede fedmeoperationer.dk. Så den side vil jeg udforske lidt nærmere.

2 responses »

  1. Ja, det kan der sq være noget om, men prøv at tænke på alt det vores nysgerrige sind så ville gå glip af???? HA HA
    Men jeg syntes nu også at det er ok af have nogle “off” dage, de allerfleste gange kommer man stærk ud på den anden side..
    Og det giver ofte fornyet kraft til at kæmpe videre, gør det ik???
    Stort knuzz til dig og super flot med de allerede 3,8 kg fuck det er kæmpe!

Skriv et svar

