Sjov i gaden

Standard

Jeg var oppe ved min flinke lægedame i torsdags og hun forklarede at det jeg ikke selv havde regnet ud. Mit hjerte har noget med nogle takker der vender nedad i stedet for opad, men det er helt normalt.

Vi skal have gadefest i dag. Det bliver hyggeligt tror jeg. Jeg vil passe på hvad jeg spiser og går det helt galt, tror jeg bare jeg vælger at gå hjem.

Nu er jeg halvvejs mod målet nemlig operationen. jeg mangler 7,2 kg. Det er helt vildt at de første kg, er røget af så hurtigt. Men jeg er superlykkelig over det.

Skriv et svar

