Det er dagen før dagen

Standard

Puhh.. Nu er det virkelig tæt på. I morgen ved denne tid, skulle jeg gerne være udstyrret med en ny mave. Jeg vil ikke lyve og sige at jeg ikke er nervøs, for det er jeg.  Men jeg skubber det ligesom foran mig. Sikkert også derfor jeg ikke har pakket en skid endnu.

Men hey… Bare jeg har maven med, så går det vel ikke helt galt. Børnene er blevet udbudt til pasning og Brians brødre tager hver deres. Tonje skal nemlig hentes i Esbjerg, da hun kommer hjem med toget i morgen.

Jeg har egentlig ikke ret mange ord lige nu. Er lidt stille og eftertænksom. Men sidst på linjen vil jeg gerne takke alle jer dejlige mennesker, både her, på facebook og på sms. Jeg vil fandeme ikke undværre en eneste af jer. Overhovedet! Det skal i vide 🙂

4 responses »

  1. Uuuha Tina, det bliver en “stor” dag i morgen, og du skal vide jeg tænker på dig og vil være der for dig lægge øre til store som små ting og støtte dig alt det jeg kan, hvis det skulle blive nødvendigt, MEN du er jo totalt sej og viljestærk så alting skal nok gå…
    Jeg syntes det er så flot at du har taget den beslutning, og jeg ønsker dig al mulig held og lykke i morgen og i al fremtid..
    Håber at når du har overskud til det, at du lige giver er praj om alt vel overstået.. :O)
    Jeg tænker på dig og krydser hvad krydses kan for dig i morgen..
    Stort knuzz og kram og mange tanker fra mig til dig og din skønne familie..

Skriv et svar

