Overfladespænding

Standard

I går skulle det være. Jeg er jo Twilight MOM hen ad en kant. Så selvfølgelig skulle jeg da også i bio og se New moon. Bøgerne er jo slugt for længst og læst tre gange nu. Jeg havde længe set frem til premieren i dramaet om Bella, Edward og Jacob.

Suk… Jeg havde Brian med. Han var udstyrret med cola og popcorn i rigelige mængder.

Filmen skuffede mig lidt. Men sådan er det jo nok, når man filmatiserer en bog. Filmen var egentlig ganske tro mod bogen. Mere end Twilight var. Men det var måske også det, der gjorde at det blev en overfladisk gennemgang af bogen. Man kom aldrig helt i dybden med karakterene. Jeg var heller ikke helt vild med den måde de var stylet på. Vampyrerne var nærmest helt gulige i det og det var menneskerne egentlig også. Det er måske hvad man kan forvente når der er en ny instruktør bag denne film. Men det er jo Twilight og jeg skal nok komme til at holde af filmen, når jeg har set den nogle gange og vænnet mig til det gule islæt.

Bagefter hyggede vi med familien i Herning. Vi fik mad fra Bones og jeg spiste en bagt kartoffel og en masse rødt kød. Det var bare godt. Med maverne fulde af mad, spillede vi spil og  slappede af . Så alt i alt var det en rigtig dejlig dag 🙂

Skriv et svar

