Støv på hylderne

Standard

Ja undskyld at min blog døede lige så stille. Det er den slags der sker, når livet pludselig skal leves og hverdagen skal hænge sammen.

Men det går godt! Jeg har siden august tabt 51 kilo. Jeg taber mig dog i sneglefart nu, og det må jeg acceptere. Der er både fordele og ulemper ved et vægttab af denne kaliber. De gode ting: Jeg slæber rundt på 50 kilo mindre. Jeg tøver ikke med at sætte mig i en stol. Nu regner jeg som udgangstpunkt bare med at den holder… Jeg har fået mere energi. Jeg har fået en masse nyt tøj. Brian er helt deprimeret over mine tøjindkøb. Men jeg vil ikke lyve og sige at det ikke fedt at kravle i et par jeans str. 44 UDEN strechstof. For det er det. Jeg får mange dejlige kommentarer fra folk -både dem jeg kende godt.. og dem jeg ikke kender så godt. Jeg har fået taget tre led af mit ur. Jeg skulle endda kun give et smil for det. Jeg har også opdaget, at jeg rent faktisk har blodårer på oversiden af hænderne….

Der er også nogle ting der ikke er helt heldige ved det her vægttab: Min hud passer ligesom ikke mere. Mine overarme har fået deres eget kødforhæng. Det ligner en hudpose med en lille arm indeni. Det samme gælder mine lår og min hage. Min bagdel har jeg slet ikke kigget på, men har dog oplevet at når jeg sidder på den, er der en hudfold for meget. Så må jeg vælge om den skal sidde til den ene eller den anden side 🙂 Så er der mit hår. Halvdelen mangler… og der der vokser ud, er gråt. Godt der findes hårfarve. Jeg er netop blevet livslang forbruger. Det godt ved det er, at jeg kun behøver en flaske, da jeg mangler seriøst meget hår.

Jeg har ikke fortrudt eet sekund at jeg er blevet opereret. Jeg spiser næsten normalt nu. Dog tænker jeg ofte på mad. Men det er jo noget jeg skal arbejde med oppe i mit hoved.

Nåmen… vi ser om jeg kan finde ud af at blogge igen…

One response »

  1. Trods forhæng hudfolder og grå hår (som man alligevel ikke kan se) Så ser du dejlig og strålende ud smukke..

    Knuuus

Skriv et svar

