Natteroderi

Standard

Jeg kom lidt sent i seng i går aftes. Ikke meget sent eller noget, men alligevel så sent at jeg tænkte at det da var dejligt at kunne sove til kl. 8.55. Kl. 9, havde jeg en fitness-date med en kær kollega.

Men kl. 3.30 begyndte Mathilde at græde og klage over at hun havde ondt i det ene øre. I to stive timer sad jeg med hende på sofaen. Brian kom også og sad lidt med hende. Hun fik noget Pamol som ikke rigtig ville hjælpe. Men kl. 5.30 sagde damen at nu gjorde det ikke ondt mere. Så gik hun i seng. Vi andre kom også op af sofaen i en vis fart og fik os smidt i køjerne.

Jeg forstår bare ikke hvorfor hun skulle stå op kl. 7.30 og være så frisk. Sådan noget magter jeg bare ikke. Jeg aflyste fitness-daten. Det bliver i stedet for i morgen. Nu er kl. 18 og barnet ligger splattet ud her på sengen. Hende regner jeg ikke med at høre mere fra før i morgen.

Næste uge bliver en af dem der trækker tænder ud. Mandag fitness, tirsdag grillfest i børnehaven, onsdag?? Jeg ved jeg skal noget onsdag… kan bare ikke huske hvad?… nu kan jeg… P-møde. Tors. støtte-møde. Fredag skal jeg gakke ud på en eller anden facon.

Kom an… og medbring venlist sol og sommer!

Skriv et svar

