Ihh og åhh…

Standard

Det er så yndigt at følges ad. Hold kæft hvor var hun smuk den svenske kronprinsesse Victoria. Således var dagen i går delt op mellem bryllup og fodbold. Men først slog vi et smut forbi Bilka for at købe en studentergave. Men ak og ve. De var ikke lagerførende i den pågældende ting.

Det lykkedes Brian at bringe os hjem lige just præcis inden det store bryllup skulle løbe af stablen. Ihh… hvor var de altså søde. Jeg bliver helt varm inden i, når jeg ser sådan noget. Samtidig føler jeg mig som en lurer, der ikke rigtig har ret til at se med. For det er jo deres private stund.. kongelig eller ej. Men rigtig fint og stort af dem at de delte så meget i løbet af aftenen(tack SVT1). Det var et godt alternativ til landskampen, som jeg opgav da Cameroun lavede det første mål. Og da ham der prinsemand Daniel eller Oluf??? holdt tale… jamen der var ikke et øje tørt.

Således forsvandt lørdagen…

Skriv et svar

