Nå, de fede må svede, blev der sagt!

Standard

Ja ja.. jeg er blevet rask. Det er længe siden. Men dagene tager hinanden for tiden, så jeg fik ikke lige opdateret. Men nu er jeg her. På en varm varm dag. Jeg sidder lige og venter på at Mathilde skal til børnefødselsdag. Den første for en af hendes kommende klassekammerater. Spændende hvad hun syntes omd et. Hun var lidt skeptisk over for det. Men hun er en gavmild pige, og hun glæder sig rigtig meget til at give gaven. I mens hun er afsted skal jeg træne. Jeg kom ikke afsted i går, selvom det var meningen at jeg skulle.

Så i dag skal det være. Så kan jeg lige nå et bad og indkøb af blomsterpinde, der skal være støtte pædagoger for mine Dahlia. De er bristefærdige. Hallelujah for at jeg forspirede dem i garagen i foråret. Pæne er de tilmed også. Så alt i alt fuld valuta. Bortset fra den ene som knækkede da den skulle i jorden. Men man kan ikke redde alle…. nogen må jo dø..

Resten af dagen er min alene. Brian er på job og Tonje er på vej hjem fra spejderlejr. Hun drager dog af igen i morgen. Til hendes far, som tager hende med til Portugal. Heldige unge.

Nå, de fede må svede, blev der sagt!

Skriv et svar

