Sommerferie

Standard

Så er det sommerferie. Det vil sige den første uge, er smuttet væk mellem hænderne på os. Vi har været på Marielyst. Det er anden gang vi er der. Det er bare et lækkert sted. Vi boede nede midt i byen, og havde nemt til alt. Sommerhuset var en luksusmodel med spa. Den blev brugt flittigt. Det hele var så perfekt, at vi næsten ikke havde lyst til at tage hjem. Vejret viste sig fra sin bedste side, 28 gr. og ingen vind. Så vi dasede bare i haven og gik ned til vandet, når temperaturen viste lidt mindre end midt på dagen.

Mathilde havde selskab af sin grandkusine. Dejligt for os voksne, så der var gang i den. Mandag kørte vi til Vordingborg. Mest for at se Gåsetårnet. Det er altså mindre end jeg husker det… Samtidig var jeg på udkig efter nye sandaler, da hunden valgte at gnaske mine i sig til morgenmaden. Hmmm… Så er man ikke i kridthuset hos mig. Det tog mange forsøg inden jeg fandt et par flip flapper… De bliver gemt godt for den frække hund 🙂

Vi var også i Nykøbing F. et par gange. Anden gang var jeg virkelig heldig og fandt en kjole fra Noa Noa på udsalg. Så havde jeg noget at svøbe om kroppen til Guldbryllup fredag.

Om aftenen var vi nede i byen og drikke fadøl og latte… øl til Brian, latte til mig og is til pigerne. Sådan skal det være når det er sommerferie.

Nu er vi så hjemme igen. Vi kørte en dag før tid, da vi havde guldbryllup i familien i går. Og den slags skal jo gså passes. Men som sagt, det var sådan en ferie man ikke vil hjem fra.

2 responses »

  1. Hey 🙂
    Altså – føler næsten jeg kender dig bare sådan lidt. Fordi jeg spillede på tv2 – ofte sammen med Brian dengang i mødte hinanden, så har jo lissom hørt – eller læst hedder det vel – lidt om dig engang imellem.
    Og altså så fandt jeg din blog og fulgte med og nu har jeg fundet dig igen og er simpelthen nødt til at komplimentere din seje kamp!!!
    Du er simpelthen SÅ sej!! Over 50 kilo af – wow :o) Det er ualmindeligt godt gået – og selvfølgelig kommer det til at gå langsommere nu. Du blir så toplækker at du ved det og fedt at du er opmærksom på at du tænker meget på mad – så er det meget nemmere at arbejde med jo…
    Ej – sikke en smørre og på et helt andet indlæg end dit statusindlæg fra juni – men ville virkelig bare gerne ku gi dig et stort og velfortjent skulderklap live!!

    Kh Karina

  2. Hej Karina

    1000 tak for din kommetar. Jeg skal være den første til at indrømme at jeg ikke får opdateret så meget som jeg gjorde før i tiden.

    Det er stadig en kamp med maden – og det vil det nok altid være 🙂 Men som du så rigtigt skriver, så er det nemmere at arbejde med.

    Jeg husker dig egentlig godt fra tv2 dengang, eller nærmere gennem Brian 🙂

    Mange hilsner Tina

Skriv et svar

