All about nothing

Standard

Pyh, magter næsten ikke varmen. Jeg ved godt, at det nærmest er en forbrydelse at sige sådan noget. 

Første uge på jobbet efter ferien er overstået. Godt, for jeg magtede ikke, hvis denne uge havde flere dage. Så skulle det være nogle flere lørdage så!

Vægt guderne tilsmiler atter, efter lang tids tørke. 53 kg er der nu røget af. Det er præcis et kg om ugen siden jeg startede med at tabe mig i august sidste år. Det er fint og godt. Men alligevel sidder jeg med fornemmelsen af at jeg kunne godt gøre mere. Jeg kunne godt være ligeså dygtig som dem der har tabt 60 eller 70 kg på den samme tid. Jeg kan ikke rigtig glæde mig over det jeg har tabt. Jeg er bange for at vægttabet går i stå. For det går langsomt. Her hen over sommeren har jeg kun tabt 3 kg. Det bliver man lidt nervøs over. Men jeg må bare holde fanen højt og være glad over det jeg har klaret og glæde mig til det jeg skal klare i fremtiden. Det jeg nok er mest bange for, er at jeg bliver sådan en der ikk er rigtig tyk, men heller ikke tynd.

Det lyder åndssvagt. Men det skulle ud 🙂

One response »

Skriv et svar

